MEGALAB olarak;
- Hizmetlerimizi yasal şartlar ve müşteri istekleri paralelinde yeterlilik, tarafsızlık, bağımsızlık, dürüstlük, gizlilik, güvenilirlik ilkelerini esas alarak doğru, hızlı ve zamanında gerçekleştirerek hizmetin sembolü olan markamızın devamlılığını sağlamak.
- Güvenilirlik, liderlik, bilimsellik, sürekli eğitim prensipleri çerçevesinde çalışanlarımızın görevleriyle ilgili tüm kalite gerekliliklerini öğrenmeleri ve faaliyetlerinde uygulamalarını sağlayarak hizmet kalitemizin düzeyini arttırmak ve sürekliliğini sağlanmak.
- Müşterilerimizle açık bir iletişim kurarak onları bilgilendirmek, bilinçlendirmek.
- Hizmetlerimizin geliştirilmesi ve sunulmasında, müşteri istek ve beklentilerini göz önünde bulundurmaya odaklanarak tarafsızlık, yeterlilik, sorumluluk, açıklık, gizlilik ve şikâyetlerin çözümlenmesi prensipleri çerçevesinde hizmet sunduğumuz firma ve kurumlara katma değer yaratmak.
- Gösterdiğimiz bütün faaliyetlerimizde, kararları ve faaliyetleri etkileyebilecek her türlü ticari, mali, idari ve diğer baskılardan uzak ve tarafsızhizmet vermek.
- Hizmetlerimizin tarafsızlığını tehdit edebilecek çıkar çatışmalarını düzenli olarak analiz etmek ve tüm personelimiz tarafından bu analizin anlaşılmasını sağlamak.
- TS EN ISO/IEC 17025 standartlarının gereklerini yerine getirmek ve sürekliliğini sağlayarak, Sürekli iyileştirmek.
- Yasal şartlara, ulusal ve uluslararası kurallara göre müşterilerin beklenti ve ihtiyaçlarına paralel olarak eğitilmiş ve yeterliliği tanımlanmış personeller tarafından periyodik kontrol hizmeti sunabileceğimiz müşterilere tüm ülke genelinde hizmet vermek.
- Megalab’ın bütün dünyada iyi bilinen ve tanınan firmalardan biri olmasını sağlamak.
EN BÜYÜK HEDEFİMİZDİR.