Kalite Politikası
Kalite Politikası
Kalite Politikası

MEGALAB olarak;

  • Hizmetlerimizi yasal şartlar ve müşteri istekleri paralelinde yeterlilik, tarafsızlık, bağımsızlık, dürüstlük, gizlilik, güvenilirlik ilkelerini esas alarak doğru, hızlı ve zamanında gerçekleştirerek hizmetin sembolü olan markamızın devamlılığını sağlamak.
  • Güvenilirlik, liderlik, bilimsellik, sürekli eğitim prensipleri çerçevesinde çalışanlarımızın görevleriyle ilgili tüm kalite gerekliliklerini öğrenmeleri ve faaliyetlerinde uygulamalarını sağlayarak hizmet kalitemizin düzeyini arttırmak ve sürekliliğini sağlanmak.
  • Müşterilerimizle açık bir iletişim kurarak onları bilgilendirmek, bilinçlendirmek.
  • Hizmetlerimizin geliştirilmesi ve sunulmasında, müşteri istek ve beklentilerini göz önünde bulundurmaya odaklanarak tarafsızlık, yeterlilik, sorumluluk, açıklık, gizlilik ve şikâyetlerin çözümlenmesi prensipleri çerçevesinde hizmet sunduğumuz firma ve kurumlara katma değer yaratmak.
  • Gösterdiğimiz bütün faaliyetlerimizde, kararları ve faaliyetleri etkileyebilecek her türlü ticari, mali, idari ve diğer baskılardan uzak ve tarafsızhizmet vermek.
  • Hizmetlerimizin tarafsızlığını tehdit edebilecek çıkar çatışmalarını düzenli olarak analiz etmek ve tüm personelimiz tarafından bu analizin anlaşılmasını sağlamak.
  • TS EN ISO/IEC 17025 standartlarının gereklerini yerine getirmek ve sürekliliğini sağlayarak, Sürekli iyileştirmek.

  • Yasal şartlara, ulusal ve uluslararası kurallara göre müşterilerin beklenti ve ihtiyaçlarına paralel olarak eğitilmiş ve yeterliliği tanımlanmış personeller tarafından periyodik kontrol  hizmeti sunabileceğimiz müşterilere tüm ülke genelinde hizmet vermek.
  • Megalab’ın bütün dünyada iyi bilinen ve tanınan firmalardan biri olmasını sağlamak.

      EN BÜYÜK HEDEFİMİZDİR.